Svenska skriftliga Nationella prov

Nu har detta gjort! Fy fan, sitta där i fyra och en halv timme typ, så jävla tråkigt!!
Skriftliga på måndag, och jag vet knappt vd jag ska göra. Har inte gjort något till det, fick veta idag att det är en del att göra..... jag hatar att hålla tal!

Ska till stan om et tag, ska bl.a. plugga på körskolan, gå på teorilektionen och sen gå på domarutbildning ikväll. Tråk med domarutbildningen, men måste tyvärr.... =/
Söka jobb var det också ja, orkar inte sätta på min dator och massa skit, gör det ikväll eller något annat... Köra med mamma i morgon + Helena på kvällen! :)


/ C


Kommentarer
Malin

Men du, vi hade verkligen kul på domarutbildningen! Din rebus var grym! Tur att vi är bäst! :P

2008-11-13 @ 11:04:37
URL: http://sandinus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0