The wind is blowing at that path

Vann matchen igår, men jag spelade kasst. Gjorde två framåtfall och fick det se ut att jag kastade en tjej när jag var i försvaret (fast jag gjorde nog det ändå, jävla tur att jag inte tänker judo till 100% i försvaret, då hade det fan varit kört för mig!!) Pinsamt, men det är kul!! Haha!
Var på teori först igår med, innan matchen då. Var faktiskt k ul, speciellt när man kunde flascha med sina kunskaper. Hade ju faktiskt läst sidorna som det skulle handla om, så varför inte, hehe. Skolan gick rätt bra igår emd, sjukt kul på klättrringen, underbart skoj. Det ska lätt göras om igen! Sen så hade jag jätte håla och en sista lektion 13,50, vilken var Småföretagande. Det går segt, vi har brottom nu, men vi ska klara det! :)

Rasmus är inte klok!! Andrea är inte heller alltid så klock!!!
OCH DOM TVÅ TILLSAMMANS ÄR ETT RENT JÄKLA NÖJESFÄLT!!! :D


Börjar skolan 12,00 idag med naturkunskap, har faktiskt förjat gilla det lite grand.... vet inte vad det är med mig. Inte för att jag gillar vår lärare... hmmf.. men ämnet i sig. Efter skolan ska jag hem och vila lite, kanske plocka undan på rummet lite vilket jag just nu gr varje dag eftersom jag inte har några hyllor eller andra utrymmen (där de inte ligger och skräpar eller är ivägen eller där jag ska behöva trampa på dom) där jag kan förvara dom. Mamma sa att hon kanske skulle till IKEA idag, och då blir det så klart att följa med vill jag lova =)
Annars ska jag träffa Rasmus och se på hans nya hus, eller i det, och sedan skall jag ju också så klart plugga :'( 




Pussisar

sjukt trött föresten!


Kommentarer
andrea

vi är dom klokaste i världen vill jag lova haha ;)

2008-11-09 @ 14:41:19
URL: http://aandreah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0