Trötter ( inte han, utan bokstavligen )

 
14 augusti 2009
(hoppas du kom ihåg att betala?)
<3333333


Varit väldigt mycket att ta in idag, men
det har både varit kul och intressant!
Först skolan idag, sovmorgon som vanligt på tisdagen. Hade utvecklingssamtal idag, och ingen naturkunskap, halvklass p.g.a. labb, chill. Plugg med Sandra i biblioteket en timme och sen till svenskan. Christoffer kom till skolan idag, på svenskan för att vara övertydlig, och hälsade på. Kul att se honom faktiskt, och skönt att se att han tillfrisknat så bra som han gjort!! Bara kul att se och inget annat!
Sedan så var det
att träffa Martin och gå igenom allt i psykologion som vi har nu. Har prov i det på torsdag. Så enormt intressant så jag blir ju glad över att få plugga på det. Tyvärr hinner man inte plugga ordentligt, så är rädd att jag inte får bra betyg på detta ändå, för att allt annat kolliderar med detta också. Sen så på fredag har jag mitt muntliga nationella, som jag nog ska skrva om..... .....

I morgon då, en ganska kul dag, men som också gör mig stressad. Ska till Malmö i morgon med söta små flickor små. Alexandra, Sandra och jag blir körda av Helena tillMalmö för att vi fyra, tillsammans med en hel bunt från vår skola som dock åker buss dit, skall gå på Malmömässan för att kolla utbildningar som finns att välja på i landet. Sen så innan vi åker hem skall vi gå och shoppa lite =) Myyys!!
¨Så ska försöka gå upp tidigt i morgon så jag både hinner dusch och göra mat, därför min tidiga sovtid idag som snart kommer uppfyllas.

Skall inte "plåga" er mer ;D
Puss och sov gott, för det ska jag fan göra =)

Carro - stressad ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0