Veckan blir en massa fuffens och stress

usch, mycket som händer hela tiden. Jag får ju ingen lugn dag alls känns det som, inte ens i helgen typ. Eller tja. Blir ju inte så mycket gjort, men känner mig stressad eftersom jag vet att jag har mycket att göra, främst plugg - både skolan och körkortet!

Sitter i skolan och ska nu ringa Helena för vi ska spela bridge idag på fritidskunskapen, var inte mer förra gången så får se hur det går den här gången..... vill verkligen inte, men får la ta mig dit, får ju skjuts :)

Ska ha möta sen med vårt företag, sedan träning ikväll, ska bli kul faktiskt, känner verkligen för att träna för en gång skulL!! :) :) Så enormt glad för det!! Tränade handboll i skolan idag med, var ett tag sen nu. Får se hur detta går. Har ont i knäna nu..



Nu måste jag dra mig! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0