15 oktober 2008

Har varit väldigt glad ändå, det hoppas jag att folk har sett :)

Sitter och dricker te nu, ska nsart sticka till judon för att träna kata. Har tagit sjukt mycket bilder de senaste dagarna, runt 1000 bilder nu... WIIIEEE :) haha.

PÖSSSS



Är med och tävlar om en personlig almenacka från http://www.personligalmanacka.se/ i Theres blogg http://www.therre.blogg.se/ . 
VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VINNA!!! =)


 
Såg ut så här i dag i skolan
 
Här har ni mig i morse gladare än på länge
 
Det regnade idag när jag och Andrea cyklade hemåt, detta ser inte så farligt ut som det var dock
 
att sätta sig på en blöt sadel är la inte det mysigaste om man säger så och ser la inte så snyggt ut heller.... hmmf.




Nu har ni sett mycket av mig (bokstavligen) så nu dags för träning. haha
PÖSS :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0