ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ont !!!!

Nu är träningslägret slut, och det gick katastrofalt för mig. Som Jacke sa, "hon är ju så ung". Jag ska inte ha massa verk och skit överallt, jag blir såjävla förbannad. Jag vill så gärna träna, jag vill verkligen det. Jag tycker det är skit kul att kunna träna med så många olika och få ut något utav träning ordentligt för en gång skull Men så kan jag ju fan inte träna.. :@ det gör mig så jävla förbannad! Jag vill koma långt, jag vill bli duktigare och vinna saker och så vidare. Men jag pallar inte att ha ont överallt när jag väl ska träna. Jag vill kunna göra allt utan att ha ngot som sätter stopp för saker och ting. Men jag tror att den tiden tyvärr är förbi. Ja, vissa saker kan jag verkligen motberka, kanske till och med allt, men vem fan vet hur det blir sen då??? jaja.

Sitter hemma nu i alla fall och tittar på en film. Den är egentligen jätte bra, men jag blir så jävla arg för jag tycker sådananna människor är dumma i huvudet som har så jävla mycket fördommar och snackat skit och allt annat!!!!!!!!! Jag tycker så jävla synd om den här tjejen som det handlar om... ....




puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0