Du får aldrig knacka på min dörr om du inte är berädd att komma in

Läs och förvånad :) : Jag var med på en hel judo-träning idag. Weeei, lite små stolt sådär. Ja, var itne värsta randori passet (randori=fajt), men i alla fall! Jag har nämigen inte tränar ordentligt på flera veckor, mycket på grund av katan och före det haft problem emd alla kroppsdelar jag äger i stort sätt. Så det kändes riktigt skönt ändå, jag är väldigt nöjd över min prestation. Så, nu var det sagt =)

Asså, igår la jag mig i sängen för att läsa lite på naturen som jag väldigt gärna vill kunna tills på tisdag, lästa 4 sidor, kanske 5, sen slocknade jag. OCH VAD SÄGER DET OM VAD JAG TYCKER OM ATT PLUGGA? xD haha. I alla fall, sedan vaknade jag väldigt pigg, ganska så mörk, hade ingen aning om vad klockan var elelr vad som typ hade hänt. Tittade runt lite, fortfarande är alla lampor tände och jag chockeras utav att jag har på mina kläder fortfarande (alltså inte fått på mig pyjamasen xD haha). JAg stiger upp och stänger av min dator eftersom jag baa loggat ut från min användning, jag byter om till pyjamas och släcker och går och lägger mig efter en snabbkiss. Och till min stora förvåning (inte) kan jag inte somna förrän en timme senare... haha. Vaknar på morgonen och är helt slut. Haha. Sicken natt. Se vad pluggande gör mot oss ungdomar, inte bra... inte bra =) haha.


Skolan går ganska bra ändå, hade seminarium på psykologin. Jag sa inte mycket, men tanke på att Dymna och Fredrik är så duktiga... men det jag sa tycker jag var bra, och det tyckte Maritn (läraren) också. Och det räckte för att jag skulle vara nöjd =) hehe.


Ska snacka med Jullan lite senare, hon ringde innan men jag snackade med mamma då, kände att jag ville snacka med hene eftersom vi inte snackar så mycket om "riktiga" grejer så ofta....


Var på stan idag med syster efter skolan. Blev att ta bussen eftersom precis när jag gick ut och skulle cykla till stan och vårt möte så börjar det regna..... blöö säger vi då och får lite pengar av mor för att kunna ta oss dit jag skulle och för att fika en snabbis också bland allt vi skulle göra. Provade ett skit fint linne som jag vill ha, optroligt snyggt, men satt mindre bra på mig. Sen ska jag till stan i morgon igen och så ska jag prova en klänning som jag nästan provade idag (fråga inte om nästan!!! xD hahaha, orkar inte förklara ^^). I alla fall. Tog en fika på Espresso House och sen blev det snabbt till Hemtex för att fota.

Sen skulle jag gå till träningen, men mamma skulle komma och hämta Josefine så hon skulle köra mig då med. Men Josefine och mamma missförstod varandra något drastisk oxch stressaad till 1000 blev jag eftersom jag skulle hjälpa till på nybörjarträningen idag. Eftersom jag inte visste om det skulle vara någon mer än Marko där så blev jag orolig, för en tränare på så många nybörjare, det funkar helt enkelt inte! Jag kom en kvart sent tills mamma äbntligen fick tag i oss. eftersom vi inte kudne få tag i henne eftesom hon lämnat sin mobil hemma... :@ Men men, allt löste sig till slut i alla fall och det är la det som är meningen/poängen/så det ska vara, inte sant!?



Well, slut på skit snack.

God natt snart och tänk på mig (A)

/ Er enda unika Caroline



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0