En trikårolig dag vill jag ju inte direkt beskriva denna som

I morse gick jag upp runt nio- snåret. Hade snozat i en halvtimme, och hunden kom upp och la sig bredvid mig en stund också. Gick upp och ut med henne, faktiskt skönt att komma ut och gå en liten stund under morgonen. Tränade igår, judo, ordetnligt igen. Händer ju inte så ofta nu för tiden, hahah!! Men det gick helt okej ändå, sakar konditionen och styrkan, emn teknikerna sitter i en som tur är. Men det behövs mer styrka än vad mina tränare säger, det är i alla fall en sak jag kan konstatera och vara 100 på nu i alla fall, håller ni med mig? :) haha.

PLuggade på Naturkunskapen i morse med, stack till skolan och hade prov, hade en väldigt onödig svenskalektion och sen så var det att gå hem tidigare. Kom hem och städade lite i köket för att mamma inte skulle behöva bli jätte irriterad för att komma hem, men gick sådär verkar det som.. hon kom precis hem och avr inte direkt på sitt bästa humör, precis som i morse. Då rusar hon in i mitt rum för att hon inte har några byxor att ha på sig. Och klagar på mig för att jag inte lämnat tillbaka hennes byxor som jag lånat. Säger att de hänger på stolen men det är hennes svarta byxor som hon vill ha, och den har jag inte ens tittat på.... så ja... lite småjobbig morgon klockan kvart i åtta. Som tur var det bara att somna om igen. :)

Sedan så åt jag lite rester sen igår + en klementin (som var enormt jätte god:)) Och sen gick jag upp hit. Plockade unden det jag kunde (eller orkade:S) och sedan satte jag mig vid min dator som jag inte använt på ett väldigt bra tag.... Känns ändå skönt att "slippa" datorn, men ändå något som man saknar en del när man vanligtvis sitter där ent imme/dag typ... 'jäfla daturnörd' :D


Puss på er
/nörden ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0