Fortfarande jätte sjuk, och vad fan ska jag ta mig till?

Orkade inte vara hemma hela dagen idag så fick Pappa att be Marko att hämta mig hemma så jag skulle kunna komma till sporthallen en stund. Hade tävling där idag med judon. Jag var inte med, skulle varit det från början, men när jag inte ens kunde träna på träningslägret tyckte jag att det var en ganska så dålig idé. Så jag skulle hjälp till hela dagen istället, bokstavligen, men så blev det inte. Eftersom jag FORTFARNDE är sjuk. Mår inte lika kasst som igår, men ändå... mår inte bra.

Jag vet, det är bara lördag, och jag vet´jag hatar skolan. Men får till och med så om vi klara av att gå i skolan på måndag... Måste försöka plugga i morgon med, främst Geografi, sen så måste jag göra min läxa i Marknadsföringen.
(Åhhh, vill så gärna ha C-kursen i maknadsföringen, men det går inte... =()

Ska äta Kinamat idag. Fy farao vad jag känner mig onyttig. Jag har knappt ätit någonting, och det jag hitills ätit har varit så kallad nyttig mat, men jag har druckit läsk, jag tror jag har druckit 3 glas läsk nu, bara när jag varit sjuk vilket är fredag och idag.... Vanligtvis innan drack jag max 1 glas läsk / år.
Ja, det är faktiskt sant, jag lovar. Började med att jag skulle klara min viktklass, sedan så fortsatte jag bara, var aldrig sugen och kände att det var önödigt att dricka och så... fick bokstavligen tvinga i mig ett glas julmust på julafton, bara för att liksom ^^ hehe. Men i år började vi.. hmmf, undra varför :$ ^^ Har inte ätit chips (förutom majschips) på ca. 3 år. Började äta nötter för 1,5 år sedan och före det åt jag inget på ca. 1,5 år.
Jag äter fortfarande inte chips, och tänker inte heller börja. Men jag äter allt annat, men till det följer också ångesten...

Föresten min hund är ibland ganska mysig, i morse stod hon och krafsade och gnällde på/utanför dörren för hon ville komma in, så efter ett tag öppnade jag. Så kom hon in, hoppade upp i sängen och la sig bredvid mig och vilade och tyckte synd om mig och henne. (Eller jag vill tro att hon tyckte synd om mig eftersom jag är sjuk (A)) Och hon tyckte så klart synd om sig själv eftersom ingen ville busa elelr gå ut med henne xD
Men sen försvann det och nu har jag varit ute med ehnne ett par gånger idag, så har hon srpungit iväg 3 gånger. Och en gång höll hon på att tackla ner en liten pojka, han blev rdd och började gråta och där får jag stå och skämmas inför pappan..... :@
haha


// Er otroligt sjukligt (snygga) Caroline ;)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0