Går du 10tusen steg per dag?

Nu så ska jag aldeles strax gå upp på mitt rum och läsa lite, faktiskt. Det var ett väldans bra tag sedan jag gjorde det tyärr. Ska försöka göra det lite mer på lovet. Då jag också skall prioritera; träna, plugga på körkortet, köra och bara va, ällmänt göra ingenting då alltså :)
Ska bli skönt!! Ska försöka göra sådant som jag inte gör annars också, typ måla lite, fxa det sista på rummet så jag kan få dit allt jag vill så det ser fint ut (innan jag ska bort).

Var på judo kvart i 5 idag, kom därifrån 5 över nio. haha. Fyra timmar i judohallen. Visade upp katan för den "gamla nybörjarguppen". Det var lite nervöst, men inte alls mycket egentligen. Men det är nog främst för att jag vet att det ändå inte vet hur det skall se ut om jag gör fel eller dömmer mig för hur det ser ut, för de vet ändå inte. De dömmer inte, de ser bara upp  till en eller så är man bara där liksom. Som sagt, de dömer inte. Vilket dock är väldigt skönt, men på lördag så vet jag ju om att alla tittar på en och dömer en. Spekulerar i allt man gör för att ge e"poäng" på hur duktig man är. Och "perfektionist" (stora kaninöron på det ordet!!) så vill jag ju så klart ha högsta poäng, sticka ut för att jag är så duktig och kanske till och med duktigast. Jag vill att alla skall säga något i stil med; "Titta på henne, så duktig hon är. Hon sticker verkligen ut från mängden. Hon måste ha övat på detta ett ganska så bra tag. Hon är en naturbegåvning" etc, etc, etc.
Haha, men hur fan hade jag tänkt mig att det skulle ske egentligen?????? xD


jäjä, nu ska jag upp och läsa, hoppas på att boken jag började på för ett antal veckor sedan som jag lånade från Janike ett antal veckor före det, blir bättre ju längre man kommer. Jag har velat läsa den här boken länge för den verkar riktigt bra och jag har flera vänner som har rekomenderat den här boken starkt, även Janike då ;) haha.

Så puss på er, ta hand om er och vila ut er ordentligt. Det ska i alla fall jag för i morgon kommer bli en ganska så påfrestande dag vet jag om redan nu, men förhoppningsvis rolig och intressant.


LÖV!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0