Ibland reser jag ensam

Skall träna senare ikväll. Har varit hos Simon redan idag och tränat knäna, det var faktiskt riktigt skoj, men kommer dock bli tråkigare med tiden. Det ser jag inte så mycket fram emot måste jag faktiskt säga. Har haft möte idag med min kollega Andrea hemma hos henne med Mats (?) och Magnus. Gick nog ganska så bra egentligen, men kändes dock som att vi pratade om en del som inte hade med saken att göra, men det hade det säkert ändå, haha!

Vet ännu inte om det blir judo, handboll eller gym ikväll, eller att jag till och med stannar hemma. Bör träna, men jag har inte riktigt rätt inställningen till det just nu. Så vi får se..


ÅÅHHHH; jag fick precis prata med Peter, min kusin. Gud vad han är underbar. Hanf ick mig verkligen på gott humör. Lyckosten Peter och han lillebror Nicklas (också min kusin då ^^) ska få vara där en hela vecka, nu under deras lov. Man är ju faktiskt lite avis måste jag ju faktiskt erkänna.... själv ska jag flyga och flänga överallt och ingenstans. Fast jag fick ju order om att stanna kvar på jorden av Peter, och jag loade att stanna kvar ett litet tag till, så blir att flyga någon annan gång...



I'm staying on earth :) <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0