Jag bör så väldigt mycket plugga psykologi egentligen

Men jag har ingen lust alls, får i alla fall ta och läsa igenom vad det var jag inte kunde, sen så i alla fall kolla igenom två punkter.

I morse var jag inte så pigg, men sen blev jag typ jätte pigg när jag kom till idrotten vid 10 tiden. Då hade vi Hockey Bopckey som hölls av en fortfarande full Linus som även flashade med att spela detta roliga spel på isen i sin fina Partyboy-outfit (bilder kommer senare!!!)

Blev bara tröttare och tröttare ju längre dagen gick, och huvudet började då samtidigt att krångla. Fest och kul till 3, halv 4 och på den max 2 timmar sömn med skola dagen efter är ingen bra kombination, KOM IHÅG DETTA =)

Kom hem och la mig och sov en stund, skulle nämligen träna vid klockan 5 idag.... aaaaahhhhh!! Men det gick bättre än vad jag trodde i alla fall, Marko såg på mig att jag var lite trött... hmmf, undra vart han kan ha fått det ifrån ^^ (A) Är föresten 2,5 vecka kvar tills det smäller :D:D:D:D Vill faktiskt detta nu riktigt mycket, men är redan nu nervös... :) :S

Kom hem mådde inte så bra, kollade lite tv, josfines laptop framför tv:n innan maten var serverad och det var bara att plocka på dig 2 portioner med kebab i pitabröd med grönsaker och ett glas vatten.


Tack för sovplatsen, :)
Puss på er ungdomar

/ 18 år och trött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0