Jag höll på at bli överkörd av en jävla traktor fan mitt inne i stan !!! :@

Shit, tänk om han hade kört lite fortare, tänk om jag hade kört lite fortare och tittat bort i 2 hela sekunder, då vet jag inte om jag hade stått upp eller om jag hade varit mos... =/ :@

Försov mig idag, började inte förrän vid 10, så bev en lång sovmorgon. Den behövde jag nog, men jag missade geografin vilket inte var så bra. Kom till naturen sen i alla fall, och sen hade vi fortsättning på vårt psykologiprov.

Var riktigt trött igår, usch och fy. La mig i sängen runt 9, halv 10 tiden. Somnade men vaknade lite och halvsov precis innan Jullan ringde. Sa att jag inte gjorde så mkt, men att jag var trött för jag hade bara sovit 2 timmar natten innan, då sa hon att det kanske är bäst att jag sover, och jag höll med och vi la på.
Hann tänka: "jag som vill pratat med Jullan" och sen slocknade jag.
Alle sa i skolan idag att hon sovit 13 timmar... jag blev jätte chockad typ.. men sen räknade jag ut att jag sovit 12,5 time, så varför blev jag så chockad? xD haha.

puss

det kommer aldrig bli som förr eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0