JÄTTE SJUK =(

Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk!!! HATAR!!!

Pratade med Jullan igårkväll/natt. Mycket trevligt!!! Haha, najs som bajs som sagt :)
Som du sa, tur att folk inte hör på oss när vi snackar xD
Men kände redan då att min hals började tjockna och göra ont samt att mitt huvud började göra ont och bli väldigt tungt.

Idag har varit en väldigt jobbig dag och jag har inte mått så här jävla dåligt på väldigt jätte länge. Tur är nog det för ja skulle aldrig palla må så här fler än en gång per år.

Mamma och syster har varit på IKEA idag, jag skulle egentligen med, och Andrea med. Men eftersom jag blev sju så blev det inget. Jag skulle ikväll hjälp till med tävlingen också, men det blir det heller inget av med, Skulle egentligen också till Rasmus men det blir det hller inget av med...... ääääähhhh, pallar inte vara sjuk, vill bara hitta på ngt, må bra och ha skoj!! Istället blir det sjuk och tråk.
Har bara ätit lite yogurt idag, samt 3 bitar choklad och 2 ipren. Sen så blir det tacos ikväll!!! <3 wiiee :O)

Får se hur det blir i morgon, ska la hjälpa till lite på tävlingen, om jag mår bra, men får se om det blir något Hylte, vill väldigt jätte gärna dit och träffa alla, men får se hur jag mår...=/



Saknar mina Hyltebor <333


Kommentarer
petra

mne kom till hylte, vi kan ta hand om dej :)

2008-10-10 @ 19:13:43
Alle

Och vi saknar dej =( <3

2008-10-11 @ 14:23:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0