Kan pepparkaksgubbar springa?

 
Om inte så kan dom det nu i alla fall, haha, fy fan vad kul jag hade på Seniormatchen. Det lite komiska är att jag märkte inte pepparkaksgubben förrän senare xD haha
Fast jag hade ju ögonen på snyggingen som inte fans med i matchprotokollet, vad är det för fuks? Och tråga på det så var det min mamma som hade gjort det, haha. Jag har inte skällt ut henne än, men vänta bara ;) (A)
"Mitt" lag spelade matchen före också, det gick itne bra alls. usch, derby mot Drott. Synd, för vi kan så mycket bättre!
Jag avr nit med, eftersom min förbannade sjukdom. men snart frisk, fast fortfarnde feber och tjock i halsen men inte lika ont. Lisa var där och kollade på seniormatchen, och vet ni vad? Det visade sig att snyggingen hade varit på hennes skola och hälsat på!!!!!!! HALLÅ LIKSOM? Varför får jag aldrig veta såbt i förväg så jag vet vart jag ska vara och när? haha. Men jag har fortfarande inte fått reda på varför han var där.. undra om Lisa har något hon vill berätta för mig... ^-) xD haha.

I alla fall, jag har varit värsta duktig idag, jag har pluggar konstant hela dagen, eller tja, när jag väl gick upp, haha! Gick upp vid halv 12, eller då vaknade, gick upp och hämtade Geografiboken som låg på golvet och började läsa, samtidigt kommer min hund och lägger sig bredvid mig i sängen. Myyys :)


Snart klar med svenskan, den ska in i morgn och jag skulle egentligen gjort klart den i typ fredes, men så blev jag sjuk och allt.... ÖÖHHH!!! jaja. In i morgon kommer den i alla fall, bara lite kvar på duskusionen som hör till enkäten jag har delat ut. Sen så skickas den in till Lis-Britt ...

Ääähhhh, kan inte den jäkla geografin som jag vill. Ändå har jag pluggat påd en heeela dagen i stort sätt... öhhh, mög!
Började läsa igenom den för andra gången och då ta anteckningar, bara hälften kvar att anteckna. Sen läsa igenom bara anteckningarna och sen det på internett, för det har jag inte gjort idag... blääää.

Blir nog ingen skola i morgon heller, ganska mycket feber just nu... runt 38... fast hade fan runt 39,5 i fredes.. så jag ska la kanske avra lite lycklig i alla fall.


Måste göra om min blogg snart, jag pallar bara inte, ngn som vill hjälpa till (A) ^^






Kyss med massa basilusker :)


Kommentarer
Malin

Det var så sjukt roligt på matchen!! :D Du med dina klockrena kommentarer! ;)

2008-10-14 @ 21:49:24
URL: http://sandinus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0