Knäckebrödsmacka med leverpastej, en soya-yougurt och en kopp te



Äter frukost nu, snart klar. Usch, klara inte av att äta längre... gott och på ont ^^

Jag var riktigt glad igår, första dagen i skolan. Försöker bara tänka positivt och bli mitt gamla vanliga jag. Som jag ser som en 'alltid' glad och positiv tjej som alltid försöker och ställer upp liksom. Jag känner att jag saknat henne!!! Ska försöka vara henne igen :)


Idag har jag på mig mina vinröda jeans, vitt line, höga vita strumpor, gammal grön-vit sjal som jag hittade på vinden  häromdan, skor - vet ej, tröja - vet ej.... jacka - beror på tröja xD haha



Börjar 10,10 idag av anledning. Ska ta tag idet innan det är för sent, jag gillar inte läget, som ska fixa detta nu!



Måse nog till stan idag...... äähhh, måste göra Marknadsföringsläxan.. ja, vi fixar kanske detta senare idag, eller jag menar; jag fixar detta senare idag! =)



PÖSS /  C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0