KURVA !!!

jävla fucking skit!!!
Vad fan tror dom om mig? de tror de vet mycket, kanske till och med allt. 
Men de vet ingenting alls!!!!

Allt är skit, men annars är der bra <:) ^^ 

hade körlektion idag, gick inte så bra. skulle öva på att köra på kurviga vägar, han körde ut mig på en sådan också, det var det ju inga problem med. men att vägen var så jävla geggig vad jag ju inte direkt beredd på om man säger så... så ja, jag hade lite problem xD haha. !! 



varför förstår ingen mig?
jag vill inte såra någon, men jag gör det hela tiden nu känns det som och de är fan för jävligt, att hela tiden ha dåligt samvete för det, när jag bara försöker fixa allt för mig själv   !!


   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0