Lejonet

Lejonet 23/7-23/8

Tur i kärlek och gott om nöjen att välja mellan. Som om inte detta räckte har du tur i affärer också.

Ja, det stämmer faktiskt, en del utav det då. Jag har ganska många nöjen att göra just nu och välja mellan. Idag Alle en stund, sen i morgon kata och sen ut och käka på kvällen med de alla. Sedan söndag Sm - 2 matcher. :) Wiieee <3
Hoppas bara på lycka också xD haha!
Men affärerna, jag hoppas verkligen att pappa har jobb som jag kan göra åt honom!! För annars blir det alldeles för jobbigt med pengar nu när man skall köpa julklappar och allt! Räcker med 400 för att jag ska bli glad faktiskt. Beehövs, hellre det än ingenting!!! =)


Ska träna sen också ju, efter skolan, och skolan slutar halv 5 =/


PÖSS :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0