(Mamma-bloggar) / MÅ BRA !!!

Tycker det är ganska häftigt att det är så många mammor som bloggar.
Fast det jag tycker är mest roligt är att dom har tid med det.
Jag ska förklara mig;

Många, speciellt mammor, säger att de inte har tid till något annat än att ta hand om sina barn, jobba etc. När någon vännina eller annan person säger att den här kvinnan behöver ta och vila eller ta en semester eller något så är det helt orimligt och går absolut inte eftersom hon måste ta hand om barnen.
Visst, att blogga tar inte mycket tid av ens liv, men ändå.
Tycker det är roligt att se folk ta hand om sig själva. Speciellt kvinnor/tjejer, och inte bara mammor då.
Det finns så många som bryr sig om alla andra (inga namn nämnda, men vissa tar kanske åt sig ändå) men tar inte hand om sig själva. MEN HUR (FAN) SKA MAN KUNNA TA HADN OM NÅGON ANNAN OM MAN INTE MÅR BRA SJÄLV?
Nu lät detta väldigt arg, och påstridigt. Men det är kanske det som behövs för att vi skall se till att vi själva mår bra och förstå att det är viktigt!?



/ En som vill att vi alla skall må bra,
Ja ni vet mitt namn; Caroline, som för övright sjukt mycket vill ha denna tunikan som är så jävla snygg!!! Men dock lite för expensive för min tomma och ekandes plånbok... =/



Kommentarer
Louise

Visst verkar den bra! :D



Allt bra med dig?



Puss!

2008-10-11 @ 22:02:14
URL: http://lowice.blogg.se/
Louise

Aha okej, du får krya på dig gumman!



Jodå det är fint med mig också.

Händer idag då?





Puss!

2008-10-12 @ 11:31:25
URL: http://lowice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0