PRISON BREAK

Weeeeiii!! :)
Jag fattar inte att jag fortfarande tittar på det egentligen, fast denna säsongen är riktigt bra (i alla fall hitlls!). Förre och förra igen fick jag dra mig igonom det ganska så mycket faktiskt. Kände bara att nu när jag väl börjat och faktiskt kan titta på det så kan jag la fortsätta med det. haha. Kan la vara en kul grej eller något i den stilen ^^.
Nu är det riktigt spännande faktiskt, fast ingen slår så klart 1 säsongen, som jag trodde skulle vara en en kort serie på max tre avsnitt från blörjan, jo tjena, dra en till vits "vett ja".


Nu så ska jag i fortsättningen fortsätta att plåga Marko, haha. Han är nämligen en person som jag från och med nu skall köra bil med. Mohahahah =) Detta kan fan inte sluta bra...... xD


Snart ringer Jullan, måste tyvärr göra henne ledsen idag igen då jag ska gå och lägga mig om ett tag. Ska nämligen till Simon i morgon och träna tror jag. Får se vad jag får för övningen den här gången, samma kanske. Vill i vilket fall gå dit och repetera då jag inte kommer ihåg alla övningar jag fått från honom innan, och sen så vill jag kolla min arm som jag just nu har väldigt ont i. Jag vet ju varför jag har onti både knäna och armen, men jag vet däremot inte hur jag skall hantera det för att det skall bli så bra som möjligt på så kort tid som möjligt.
Många tycker inte om Simon som sjukgymnast, men jag tycker han är riktigt bra. Kanske för att han får mig att inse att det är viktigt att ta hand om det, göra det på rätt sätt, aldrig sluta med det och så vidare. Han vet vad han pysslar med och det gör att det känns tryggt på ett sätt.


pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0