Rallybrudar

Igår var jag på bio med Jullan, och den var så mycket bättre än vad jag trodde. Är inte ritkgit för svenska filmer, men den här gången ska jag inte klaga. Kom en del skratt ifrån oss också, finfint ;)

Igår var det träning mellan 11-13, och likaså idag. Om jag skall klara av det jag skall klara av nästa lördag så får jag fan se till att jobba på. Usch, jag är så jäkla nervös nu. Fast läsrde mig en del namn på en del fasthållningar igår vilket jag är lite stiolt över, samt en del kast. Nu ska vi bara se till att komma ihåg dom till främst lördag nästa vecka också xD haha. Men det ska nog gå fint skall ni se.
Snälla, håll en tumme redan nu och frm till lördag eftermiddag, det skulle betyda mycket :) (A)


Ska käka lite frulle alldeles strax, sen så skall vi ta oss ner till träningen.

Sen så ska man komma hem och plugga på naturkunskapen. Pluggade lite igår, inget att skryta med men det blev lite läsning i alla fall. Lärde mig att va har ca. 5 liter blod i kroppen, artärer är vägen när blodet går från hjärtat vener till (??????)

haha.

Puss på er mina gäddor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0