STUDENTFEST!!!

ZORRO !!!! :)
Here I come as the big and brave one :)  Yeeeeyyyy :)

Ska snart först gå till träningen, måste träna kata. Har bara en del förväntningar på mig för ikväll eftersom det gick så bra igår. Jag måste säga att jag är stolt över mig själv (A) :) <3


Efter träningen duscha pch bli svettfri sen till Linda på lite förfest :O)
Sedan är det bara raka vägen till Partyt. Hoppas på en väldigt rolig kväll!! :)


Var på stan efter att jag varit i skolan och köt studentleg. Träffade först mammsen och sa hej på henne. HON FYLLER FÖRESTEN ÅR IDAG!! GRATTIS TILL HENNE <333

Sedan träffade jag Linda och Rebecca för att fixa kläder tll kvällen. Sedan blev det en snabbträff med Petra eftersom en halvtime själv när man inte har något att göra på stan är fruktansvärt låååååååångtråkig. Tack för tittet <3 :) '
Sedan träffade jag min syster vid 3 för at fixa paket till mor och hon hjälpa mig med kläder till ikväll. Sedan var det att få en kaffe och sedan hem. Träffade Kicki och Elin innan man skulle hem, <333 :) Hoppas jag kan se er match i helgen :)
Sedan komma hem och ha sviiiiiiiin kul med syster när jag letar och väljer kläder till ikväll. FY FAN VAD KUL JAG HA HAFT!! Synd att hon inte är gammal nog att kunna följa med ikväll... =/ Men den tiden kommer nog den också ;)


Nej, nu måste jag packa mina väskor som jag ska ha med mig, en med judokläderna och det dära och en med festgrejorna :)


PUSS HEJ PÅ DIG <33


tack för att du fortfarande hänger kvar i mig <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0