Svullna ögon efter man gråtit?

Stämmer det?
Ingen kommentar? Eller jag menar...


Igår var jag på gymet med Skåne vid klockan 10 på morgonen, det var riktigt skönt måste jag säga! Träningen påkvällen gick inte bra! Men blev i alla fall någon bra, haha. Hassan, jag har inte träffat dig, haha!

Fick sovmorgonen idag!!! Gud så jävla underbart rent ut sagt!!! Hade tänkt att plugga och städa idag, blir nog inte så mycket utav det. För jag ska på bio idag! =)
Blir den nya James Bond filmen, ska faktiskt bli kul att gå på den! Gick på förra med syskonen och pappa, det var väldigt ,ysigt, idag ska mama med också :)
Den börjar kvart i 4, vi blir upphämtade av mamma kvart över 2. Då ska vi hämta biljetterna hos pappa och fixa lite. Ska bland annat fixa mitt studiebidrag som vi inte riktigt förstår oss på? Jag har ju gått i skolan tillräckligt för att få det, så vad är problemnet? Jo, att jag är 18, vilket inte alls är ett problem annars ;)

Sen så ikväll så blir det mys hos Linda före Underbar!! :) Ska bli skoj, hoppas jag på i alla fall! :)


Ses ikväll :)



Kvällen gick ännu sämre, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Är så rädd att jag kommer säga saker som sårar, jag vet att jag kommer göra det, jag vill inte det egentligen, men det är kansle ändå utvägen. Hur mår vi andra liksom på grund av det? Jag känner mig suddig!



Kommentarer
Hanna

Hassan? Vem är det? :O Haha...

2008-10-31 @ 17:42:21
URL: http://hannuus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0