TRäningsläger = ont

Jag kan fan inte träna ordentligt och det gör mig så jävla piss förbannad så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!!
Jag vill så gärna, speciellt nu när det är landslagsläger!!! :@


Fast det var jäkligt kul att Jacke ringde och frågade om jag inte skulle komma till träningen i morse till pappa. Det gjorde mig glad och ännu mer taggad att jag skulle vara med och träna. Så kan jag ju inte träna för att jag har så jävla ont överallt!!

Vore nog lättare att säga vart jag inte har ont, men jag vet inte om jag har ett sådant ställa just nu :S
Jag har ont i; huvudet, knäna, vaderna på sidan och famme och bakom, ryggen, nacke, magen, handlederna!!!!!



/ från en som har väldig ont !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0