Typ städat :)

Jag har varit duktig idag!!!

1.  Jag har skrivit klart svenska arbete och skickat in till vår kära svenska lärare
2.  Jag har städat på mitt rum (inte för att det är klart, men alla kläderna ligger nu nästan där de ska, måste bara tömma en låda till och trycka ner resten av kläderna i den, sen är kläderna klara =))

Borde ha gjort:

1.  Läst på på geografin
2.  Glömt att hitta mammas gammla stövlar på vinden som jagvar uppe på innan

Önskar jag hade:

1.  Mer motivation för allt
2.  Lite mer speed i pluggandet och resterande saker jag gör som oftast inte är så roliga
3.  Egen lägenhet som jag får göra vad jag vill med och vad jag vill i


   /   :)

idag 14 oktober 2008


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0