Väckt ett antal gånger nu på morgonen. Jag tar sovmorgon til halv ett!

Föresten, VI VANN STUDENTTÄVLINGEN I MÅNDAGS!!!! :D

Idag blir det skola, 2 lektioner. Sedan så ska jag nog till stan en snabbis med Sandra. Efter det hem och plugga lite på fritidskunskapen, äta lite ska jag också göra.

Sedan ta mig till judoträningen. Och efter det är det vidare till sporthallen och där skall jag spela match mot Åstorp där matchen börjar 19.15. Om ni vill veta då alltså ;) ^^



Jag ska plocka undan lite snart, pallar inte gå runt på en soptip mycket länger till... mitt rum då alltså för er ljushuvu'n som inte fattade det (A) haha.


Frullen fortsätter och inte detta.
Köss



Weiiiiii :)
(första bilden; minigolf med jullan en sommar
andra bilden; jag 3:a på någon tävling
tredje bilden; håller på att kast en tjej på SM i Borläng 2006
fjärde bilden; jag på match på Växjöcupen med hallandslaget 2005 (?)
sista bilden; jag den men ryggen mot med en 5:a på, den andra tjejen är elin :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0