30 september (skriver 1 oktober) 2008

        
          

Idag tog jag mig friheten att skippa mentordagen. Jag ville inte sitta där och deppa...
Jag gick istället ut med hunden i morse efter ätit frukost. Kom hem efter en timme, eftersom kameran var med<3333, frmaför TV:n och kollade på Oprah och Rachel Ray med systers Lap top i knät och myste. Tog mig sedan en kopp te med en macka innan jag klädde på mig och gjorde mig i ordning för stan. Lånade systerysters mössa men den tog jag av sen ^^ haha. Ringe mamma och fick med henne på stan en stund, och jag shoppade med än vad jag hade planerat, otroligt förvånande, jag är fan omöjlig!!! Jaja, det var i alla fall otroligt kul att äntligen få med mamma i stan. Nara gå runt och titta och mysa tillsammans. Sedan kvart över tre träffade jag Petra. Vi gick och fikade! Gick till Espresso House och tog oss lite gott. :) Gick sedan runt lite i stan, träffade Rebecca och snackade med henne en stund innan hennes buss gick. Sedan var det att fara hemmåt. Snabbkiss och snabbpack och sedan cykla i full fart till judon. Tränade lite kata innan träningn och träning tog jag med en klackspark. Alla mår inte så bra nämligen... =/
Kom hem och åt, bestämde att jag ska massera syster i morgon för hon har ont i ryggen,.. usch och fy. Kanske bror kommer med för han har också problem emd rygg och ben.. suck, sicken jävla familj asså, inte en enda har inte ont i ryggen ^^ så dålig komik! x)
I alla fall, setat här och skickat bilder till Petra, lagt in några på bilddagboken, om idag, resten kommer när jag orkar... innan jul i alla fall ^^ haha! :P


kristoffer mår bättre, tack gode gud för det!
Må alla glada miner skina, låt oss se framåt och blicka bakåt på de vackra minnen vi föralltid kommer ha kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0