att dessa små människor i den här gruppen kunde göra mig på bättre humör tycker jag är bra jobbat :)

Hjälpte ju Rasmus med nybörjarna idag. Var på ganska så jätte dåligt humör nu på eftermiddagen... kom dit och kände att det skulle bli riktigt kul att träffa Rasmus, för han gör en alltid på mycket bättre humör, han är helt otroligt bra på det :) Och det gjorde han även den här gången, underbart, så var det bara att köra igång. Jag gjorde inte mycket, Nej! Men det är inte därför jag är där heller. Som nybörjade i vår judoklubb leker barnen bara och de gör övningar som de senare kan använda i sina kasttekniker, men det vet ju så klart inte de om. Men det är kul att se hur kul de kan ha det, alla tycker det är jätte skoj. Och alla är så olika, det är så roligt att se på. Och hur man kan hjälpa dom på traven, visst är de lite blyga och så nu i början, men vem är inte det!? Mig kommer dom inte alltid att träffa, men jag hoppas att jag kan följa dom någerlunda och vara med och hjälpa till på deras träning lite då och då i alla fall, det tycker jag skulle vara väldigt skoj!



Jag ser fram emot helgen vääääldigt mycket, men den kommer tyvärr bli lite stressande. Nästa helg blir inte alls likadan, då skall även mitt rum fixas på ett ganska så drastiskt sätt, inget bestämt än, men något skall ske :) ROLIIIIIIIGT! :)
Nästa helg händer bl.a. match på söndag mot Höör (borta match) :) Sedan så skall mitt rum fixas lite och sen så skall det ske lite besök hoppas jag :)


Men nu är det snart dags för natten, skall fixa lite småsaker, kanske läsa lite sen eftersom jag är ett arlse och bokar körlektion klockan 7,30 på en fredagsmorgon! Fy skäms på mig!!


glöm inte kolla min bilddagbok; caroliiinee.bilddagboken.se
pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0