blomma lilla, fortsätt växa, du kommer bli en av dom vackraste på jorden, tro och det vill ske

Jag är helt dum i huvudet, men jag kan inte sluta vara det


Ska om ett tag till stan, jag ska beställa körlektioner, sen ska jag hem och jag ska försöka plugga lite teori, städa undan och förhoppningsvis någon gång under dagen komm aupp på vinden så jag slipper ha en samlingshög utanför dörren. Jag vet inte om jag ska träna idag, men jag måste nog egentligen. Speciellt eftersom jag är en idiot! Fast jag tror jag vilar ändå, för min axel och nacke kan behöva det. Jag har fått en överansträngning på högersidan, fast vänster gör ont den med. Är på grund av handbollen, inte så van att kasta och skjutsa så många bollar på så kort tid ;) hehe.

Ingen skola idag för mig, underbart! <3
I morgon skridskor och UF som jag ändå ser fram emot lite.
Kata ; snart dags nu, 25. (?)


Elin Fylde 18 igår, och jag önskar henne all lycka under hennes 18:onde år!
Hon är en av dom bättre om man säger så, min guldklimp!
Saknar min diamant!

Puss så länge



Kommentarer
Ida

Tjoo snyggo :P Jag hade det bra i lördags, tror jag iaf :P haha, joo då, det va bra! Hade du e trevlig helg? Pusssss <3

2008-09-17 @ 15:38:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0