bus med sötflickorna :)

Sandra kom hit vid sju, Helena kom vid kvart i åtta, kvart över 7 kom mormor och morfar.

Sandra och jag kom in från promenade med hunden och fick träffa min mormor och morfar som precis kommit fram. Fick present från dom eftersom jag fyllt 18 och jag inte träffat dom förrän tidigare i sommras. Helena hittade hem till mig och vi fick lite att dricka. Helena och Sandra fick coola, bl.a. för Helena skulle köra och jag fick ett glas vitt vin (eftersom jag är så vuxen xD) haha. Men det var gott :)
Sedan så gick vi upp på mitt rum och snicksnackade lite och hade det skojsigt, sedan så tyckte vi att det blev dags för att kanske ta något att äta som var planen från början. Så vi tog bilen och körde till stan, eller Helena gjorde. Blev att vi åt Kinamat, blev en glass till efterrätt och sen blev det hemfärd och här sitter jag nu. Hade mycket trevligt måste jag säga, snackade och tjattrade och bara tof det lugnt. Inte dirket planen för idag, men bättre det kanske, ^^ haha, eller vad säger du Sandra ;D :P

Jag är just nu faktiskt ganska så trött och vääääldigt mätt, så det blir nog faktiskt så att jag snart går och lägger mig, ska ju ändå upp vid halv 8 i morgon helst, men om jag känner mig själv rätt så blir det nog lite senare ^^
Träningsläger i helgen då, men i morgon, då blir det minsann fest för fulla muggar (A)


God natt och drömm sött :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0