idag...

.. har jag varit hemma för jag inte mått bra.. suck.
I morgon är det match så jag hoppas att jag mår bra i morgon! Annars blir det jobbigt att spela!! .. jäjä.

FARMOR FYLLER ÅR IDAG!!!
GRATTIS TILL HENNE!!

Idag varit hemam hela dagen. Inte gjort mycket. Städat i en låda, setat vid Josefines laptop nere i soffan och tittar på Operah show :)
Sedan så har jag kört mig och mamma till Eurostop för att mamma skulle köpa lite vin och jag fick då titta runt lite på Lindex samtidigt ^^

Körde med mamma i onsdes ju, gick ashackigt verkligen, och mamma tyckte att jag var duktig, hmm, hon var verkligen inte med på sista körlektionen för 1,5 vecka sedan typ ^^ haha!

Jäjä, Marie fick tackpresent, lite bensin och 3 små krokusar i 3 små vaser. Hehe, hon är för go Marie, en väldigt glad granne!! :)

Har tråkigt, Rasmus ringde innan och frågade om jag skulle komma på förfest, men jag är inte så sugen faktiskt. Så det blir hemmakväll ikväll faktis,t. Ska nog snart ner en stund, får se vad som händer sen. Jag borde plugga.... men vem fan pallar det just nu egentligen? Ja det är fredag, men det är inte det, jag pallar bara inte. Skönt att inte göra något alls eller ha några måsten alls. En sådan dag h ar jag inte haft på minst 3 veckor, i Cypern xD haha.

Saknar Cypern föresten ...
Saknar en massa egentligen...


kram, kram !!
varför kán jag bara inte öppna min mun och säga hur det ligger till?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0