Jag är krångligare än vad jag tror

Samtalet igår fick mig att funderar lite mer på vem jag egentligen har blivit. Jag har tänkt mycket på det den senaste tiden då jag har förändrats...

- Vem är jag?
- Vem vill jag vara?
- Varför är jag jag?
- Vad gör jag för mig själv?
- Varför tänker jag?
- Varför har ni inte sett?
- Nu när ni ser och märkt, ser ni vad? Eller är det bara jag?
- Vet jag verkligen så mycket om mig själv?
- Stämmer det jag tror?



Ska snart till stan. Jag är så jävla shoppingsugen och nu har jag fått mitt studiebidrag.. på gtt och på ont. (Brukar ju vara så att när man väl har pengar så brukar man inte hitta något som man vill ha, och när man inte har pengar så hittar man ingenting, jag vill till Eurostop också och titta :)) (Önskar jag hade ett par tusenlapar till i månaden(A)).. Men jag ska bara köpa ett par knästrumpor och ett par strumpebyxor om jag hittar idag och sen bara kolla runt. Ska träffa Petra och fika med henne sen, myys :) Ska bli riktigt skoj faktiskt!

 
Jag vet inte hur länge jag klara detta snart, jag är rädd att bubbland snart spricker igen, och jag kanske gör något som jag aldrig trott jag skulle klara av. Men jag tror snart att jag måste tyvärr, och jag ber dig om förlåtelse för detta! Jag saknar 'innan'! (Men det är la mitt fel som vanligt)



Jag är rädd, jag är inte ensam, men jag känner mig ensam ! För jag tror inte jag kan få någon att förstå så som jag vill att den skall förstå.

 

Skulle pratat med dig igår, men med tanke på omständigheterna, är det inte lönt just nu, fan! jag saknar dig, du brukar ju alltid ge mig positiv energi, det är förändrats.... :'(



Nio av tio är rädda för mig.. Den sista ljuger


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0