KYYYL :)

Kommit hem från träningen nu, elelr för ett tag sen dock, hunnit äta, duscha och kolla lite på tv samt satt mig här och kollat lite, skrev ett mail nyss också ^^
I morgon blir beachhandbollen i skolan till minihandboll, dock ganska skönt tycker jag, palla ta mig till Tylöbäck och frysa ^^ haha. Bara det att det blir ett fel, tar det inte nu, pallar inte xD inget viktigt ändå ^^ haha

Träningen ikväll gick i alla fall väldigt br för mig, väldigt nöjd, förutom i början, vet inte vad det är som gör att jag tycker att det är så jobbigt att andas måste jag säga! Idag var det bara i början, jag kanske är allergiskt mot att springa utan boll, snälla säg att man kan vara det (A) xD

Puss och god natt, ska dock plugga lite körkort innan jag somnar också tror jag, kanske kolla klart på programmet med Philip och Fredrik med.

Jullan; jag tycker om dig! <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0