look here and you will see something amazing

Var nyss i stan med Helena för att fixa fritidskunskapen. Kollade runt en snabbis på Stadsgalleriet och sen så snackade vi med Pontus som jobbade deltid där, han var faktiskt riktigt trevlig enligt mig :) Fler sånna människor borde det finnas. Haft idrott idag med, basket, var helt okej ändå.
Sen så ska jag hem efter Småföretagande. Skall sedan plocka undan lite och ta en snabbpluggtid för att sedan äta lite också. Klockan 17,00 börjar sedan min judoträning och sen till klockan 19,00 bär det av till Sporthallen för att träna judo.

I morgon blir det judoträning igen och sen är det vila på fredag med bara skola, och sen hem och sen vara hemma på kvällen tror jag och plugga och ta det lugnt, kanske ut en snabbis och träffa någon för att inte slösa bort en hel fredagskväl, vi får se... Eftersom vi har DJ SM till helgen i Helsingborg!! Tyvärr blir det ingen övernattning i Helsingborg med laget... Så jag och Andrea skall försöka hitta på något att göra på lördag för att inte slösa bart en hel lördagskväll ^^ Kan ju inte göra så jätte mycket då fäörsta matchen på söndag börja 10,30..... Men vi ska nog kunna hitta på något i alla fall :)

Ska nu skriva lite på fritidskunskapen så också Helena sitter bakom mig vid en annan dator, så kan vi göra det tillsammans, eller något åt det hållet iaf * haha.

Puss så länge


 Var berädd, för jag saknar dig !!! IIIIIIIIIII


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0