Mötat + tränat

Nu har jag varit på mötet, och tränat.
Båda var givande, fast på mötet tog vi inte upp något jag redan visste, och vissa saker kunde man bara inte säga, fast alla vet det ändå, eftersom de har ögon, fast inte vissa. Nu fattar ni säkert ingenting, men det är heller inte nödvändigt alls just nu i denna stund.

Varit på träningen, hade ont i magen, men får skylla mig själv. Åt för mycket vindruvor och nötter samt torkad frukt innan träningen, + 1 och en halv macka xD haha. Så ja, jag får skylla mig själv. Fast träningen gick ganska bra ändå, bara det att jag förstörde uppvärmningen, men det var inte mitt fel!!! Jag kom lite sent för att mötet drog ut lite på tiden, hoppade in i det blå laget fast jag är i det "gamla laget" jag skulle vara xD Men jag blev ju tillsagt att vara med i det blå laget, bara för jag hade blå tröja ´xD haha.
jaja.

Snart dags för att duscha, men det får bli om en stund. Sen läsa tidning/bok sen sova :) Sen skolan i morgon igen...........


poss :) 




nu är sommaren slut =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0