Ni gjorde kvällen till något fantastikst, tack Elin för att du ordnade allt!! <3 :)

Åkte till Hylte i fredes, underbart!
Åkte bussen med Alle som jag sedan följde med hem för attf ixa Elins paket. Sen så övningskörde hon min till Örnahallen för jag skulle till bowlinghallen där och träffa Jullan, hon jobbade så vi skulle sitta där och hålla koll på de som discobowlade. Så underbart att träffa henne igen nu! :)
Sedan så åkte vi hem och glottade på "Shan the man" som var gråtkul! =)
Sedan så gick vi och la oss, Jullan snackade som bara den och gick sedan och h'ämtade gitarren och spelade och sjöng, och jag var såååå nära på att somna. Vilket hon märkte och slutade spela och hoppade på mig istället. Somnade runt 3 någon gång till slut.

Dagen efter kom vi till slut upp vid halv 12 och drog oss till halv 1 till bowlinghallen igen. Jullan skulle spela sen så ville hon titta på A-laget också. Jag gick hem till Alex för vänta på att hon skull spela nere i bowlinghallen är mindre skoj, speceillt när en match tar så otroligt klång tid. Vi satt och snacakde i hans familjs lägenhet och åkte sedan till Konsum "en snabbis". Han lämnade mig vid bowlighallen så jag kunde se Jullan spela. Sedan när hon var kalr med sitt spelade, vilket gick väldigt bra enligt mig, så åkte vi hem och gjorde oss i ordning för kvällen.
Och jag fixade timmen Jullan (A)
Åkte hem till Alex på förfest, sedan så gick vi hem till Elin som hade 18 års fest! :)))
Fick massa god mat och vin, sedan fick vi skjuts till bowlinghallen igen eftersom vi skulle discobowla! Gud, så skoj har jag seriöst inte haft på mycket länge. Hade så galet skoj, spelade, drack, skrattade, skrattade, spelade, skrattade lite till, skrek och tjoade! Ojojoj, så mycket stim och skoj vi hade :) Sedan stack vi hem till Alex på efterfest. Det spelades lite gitarr och pratade och skrattade. Började i vardagsrummet, fortsatte ut på balkongen men alla hamnade till sist i hans sovrum xD Hahaha, klockrent ^^ :P
Sedan så var klockan 5 över ett och det var dags att dra sig till bussen för att åkte hem. Det var så jäkla tråkigt att behöva åka hem. Usch och fy, inget roligt als. Åkte i alla fall bussen hem med Rasmus och Matilda! :) Ringde efter taxi som körde mig hem från stan också. Sen så var det bara att kasta fram handbollsskorna till morgonen så jag inte skulle glömma det och sen var det bara att somna in innan man skulle upp igen.

Eftersom jag idag spelat match. Klockan 10,00 samlades vi för att ta oss till Höör. Matchen vann vi med 20-12, så det var helt okej ändå. Bra försvar har vi i alla fall, sen s behöver så klart anfallet förbättras, men inte drastiskt, men det behöver förbättras!


 Tack för en galet undebar kväll alla!
Elin, Jullan, Alexandra, Nikki, Petra, Alexander, Linus, Lisa, Matilda, Kicki, Rasmus


P - fika snart! :) <3

Grymt rolig kväll vilken också var den roligate på väldigt mycket länge.


Kommentarer
Petra

Hör av dej när du kan :):)<3

2008-09-24 @ 07:57:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0