Om jag skulle skriva ner allt jag var irreterad på just nu skulle inte den här sidan räcka till

Idag efter skolan var jag på stan en stund med Alle, kollade present till lilla Elin som jag träffade en snabbis när jag lämnade Alle vid bussen till hemmet sitt. Naturkunskapsläxförhöret gick ungefär så bra som det går när man skall äta soppa med en gaffel. Och träffade Petra på stan idag, kul att se henne måste jag säga! Snackade med henne senast igår, så det var väl på tal med trollen eller något i den stilen ;D Hehe!

Just nu känner jag mig ungefär så som jag inte vill känna mig! Och jag behöver muntras upp, men när jag sms dig blev det inget  vidare måste jag säga. Du sa bara du var rik..... :S
Hallå liksom?? ^^

Jaja, ska till judon sen klockan 6, för att hjälpa Rasmus med nybörjargruppen som jag lovade honom. Just nu har jag paus från plugget jag börjar med, kände att jag behövde andas lite grand. (andetag 1, andetag 2, andetag 3....)

Så, snart dags att återgå till pluggandet, fastän jag egentligen inte vill!!


Och varje dag gör jag bort mig och den som får ta den skiten är jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0