Onsdagen var en väldigt bra dag

Sovmorgon, skridskor på idrotten !! :) ,lugn geografi, UF gick framåt äntligen, körlektionen gick mycket bra och jag he just nu en jätte bra lärare! :), katan gick väldigt bra måste jag säga, sen så tog det slut det bra i ca. 2 timmar. För jag fick jätte ont i magen och kunde inte träna handboll ordentligt.. Kom hem och åt.. sen så ringde Jullan och jag blev lite glad igen! :)
Sen så sova, och jag tog sovmorgon idag :$ pallar inte, behöver lite egentid och ta det lugnt. Jag har varit så stressad i mer än en vecka nu, hela tiden något som händer och jag behöver bara få lite lugn och ro. Jag pluggar just nu lite grand, känner att jag behövde ta mig tid till det så därför denna sovmorgon, har ändå ingen geografi så börjar inte förrän väldigt sent sen idag! :) Ska om en liten stund kolla exakta tiden x) haha!

Efter skolan idag ska jag till stan! Med Helena och förhoppningsvis Alle med. Jag och Helena skall kolla lite tyger, vi känner oss pyssliga :) Sen så behöver jag och Alle fixa lite småsaker också :)
Saknar tjejerna i klassen just nu. speciellt Sandra och Helena och Alle, för de får mig allt som oftast på så bra humör! Puss på er tjejer :) <3


Jaja, nu ska jag snart fixa lite på rummet, ser ut som ett fågelbo (om ni fattar!!!)
kramar!


åhh, ibland blir jag galen på mig själv, vad känner jag egentligen och hur fan ska jag göra nu? jag vet ju fan inte hur det är för dig! det var du som fick mig att må så här, tycker du ska fixa det. men det går inte till på så sätt bara! och du läser ju inte detta heller så varför jags rkiver vet jag fan inte. bara arg på detta nu.


Kommentarer
Alle =)

Love <3 tror jag kan hänga med en liten sväng på stan iaf :p

2008-09-18 @ 11:54:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0