PA och UF

2 väldigt stora prohjekt i år som jag har framför mig. Pa (projektarbetet) är jag ensam om att göra, och UF (ungt företag) är jag med Andrea och pysslar med.Ser fram emot båda väldigt mcyket faktiskt, hoppas att det blir lika roligt och bra som jag vill att det ska vara, eller i alla fal åt det hållet ^^

Klockan 17,00 ska jag ha möta med judon. Ska samlar hela gruppen och gå igenom det vi tycker är bra och dåligt mer träningarna och tränarna. Och jag har bara dåligt att komma med.. suck, tja, det är la som vanligt (?)
Nej, men, efter så här lång tid med dom och med så många problem under de senaste året och att de inte lyssnar på vad man säger och vill, gör helt annorlunde gentemot vad man säger så blir man pissed off till slut och det går inte göra så mycket åt det. Vissa saker förstår jag mig verkligen inte på, som dom till exempelt..... vet att många håller med mig, får la se om det kommer bli någin förändring på detta till slut? Tror jag att det kommer det? Ja, jo, lite kanske, men det komemr aldrig att bli bra, inte för mig!!

Efter mötet så är det handbollsträninge som gäller :)
KYYYL!
Tränade judo igår, gick faktiskt väldigt bra med tanke på när jag tränade senst xD haha, finfint ju :)
Så möte och fika snart, just nu skriver jag lite på UF faktiskt, Andrea - jag har redan skribvet ner några grejer som bör tänkas på och så :) Blev verkligen peppad nu inför detta :) mohahaha :D:D


Puss på er och vi hörs snart, läs så det knakar, (läst ut min bok nu; När Lucy Sullivan skulle gifta sig av Marian Keys(fast var ett tag sen ^^))


Kommentarer
andrea

ibland när min hjärna är duktig går den att använda ;) super bra carro, känns som om jag behöver pushning i detta, eller i allt. är segstartad tror jag. men vi gör det bästa utav allt och vi ska nå framgång ! ;D

2008-09-03 @ 17:31:53
Petra

UF är jätte roligt att hålla på med, det gör vi också nu. Ska starta upp på riktigt nu :)höhö

2008-09-03 @ 21:31:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0