Skola, älskar, drömmar

Sitter i skolan...

Varför är man egentligen blyg (eller för dom som vill kan kalla det försiktig)? Jag får hela tiden höra av min mamma att jag inte ska vara så försiktig som hon alltid varit, utan våga mer? Vad är man då rädd för? Jag menar, varför vågar man inte göra vissa saker, blygheten kommer fram. Är man rädd för att bli utskrattad? I värsta fall blir man det (utskrattad), men är man bland sina nära och kära så vet man ju att de inte menar något illa. Kanske bättre att de skrattar än att man inte får nogon respons alls, eller vad säger ni?

Min mamma är stark, och en av de bästa! Jag älskar henne!
Mina syskon kan ibland vara bäst, men det kommer jag inte erkänna för dom om de frågar ^^
- Cyklade från träningen i onsdes, men jag vågade inte cykla hela vägen själv, jag är lite mörkrädd, och efter min mardrömm jag hade så vågade jag inte riktigt cykla själv.... ruingde hem och min syster ställde upp och kom och mötte mig vid Konsum :) <333333 Hur mycket kärlek är inte det ? :)


- För att ni inte ska tycka jag är en riktig mes... (:$) så är det faktiskt så här att jag har inte haft någon mardrömm sen jag var lite.. ca. 8 år... FÖRDEL ELELR VAD? :) Så jag var lite skraj, eller är faktiskt fortfarande, det jag drömde kan verkligen hända i verkligheten, eller förhoppningsvis inte allt, men nästan allt!

Jag har börjat drömma jätte mycket konstigt nu för tiden, det är fan nästan l'skigt!!! ^^ haha


(slagen, hånad)
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0