The day ;D

Lejonet 23/7-23/8

En riktigt trevlig och äventyrlig fredag väntar.
Du har tur i kärlek och dessutom är du extra
charmig. 

Fredagen ser ut att bli mycket lyckad ^^


(Jag behöver skriav av mig så blir en del att läsa nu)
Sitter nu i skolan, klockan är 9,21, väntar på att klockan skall bli ca. 9,43, för då skall jag till skåpet för att hämta en bok för att sedan ta mig till min första lektion idag. Jag har varit på körlektion nu på morgonen, den startade klockan 7,30. Trodde jag skulle vara lagom glad och pigg då, men det var faktiskt inga beskymmer :) (är dock rädd för att det kommer ta ut sin rätt senare idag, och det har jag verkligen inte tid med!) Men aaaaallt kommer ordna sig, det gör det alltid, frågan är bara på vilket sätt det löser sig!! Men, men, det tar vi då när det kommer :)

Gick riktigt bra på körlektionen idag till slut. Övade på att växla lite, starta i backe, små, trånga korsningar och lite småsaker, faktiskt riktigt skoj! detta var min 3:dje körlektion, och jag hade en annan lärare än vad jag haft innan idag för annars skulle jag inte fått någon tid alls. Nästa körlektion har jag nog med samma gubbe som idag på onsdag om jag inte tar fel. På måndag ska jag boka in fler körlektioner och plugga lite på teorin där borta på skolan med tror jag. Känner att jag behöver komma igång lite mer nu och inte bara plugga i boken och så. Har ju program hemma, men skulle kanske också vara bra att se vad det har för hjälpmedel på skolan med.

Nu kom den, den första jäspen, usch, går till halv fem idag också, fy fan säger jag bara! jaja, det är la bara att stå ut, men det värsta är att jag fortfarande inte fått något mail från Komac, så måste ringa dit idag igen, inget problem så, men hade jag fått det innan kunde man kanske kommit igång idag med UF arbete Andrea och jag. Men men, bara se till att får det gjort ännu en gång.

Och som jag gjort nu i en vecka så har jag glömt ge Ulf fakturanummret till skolan. Har nämligen beställt tröjor hos honom på Dekalen till ett pris till vår handbollsturnering i skolan för alla handbollselever. Blev ingen beachhandboll i Tylöbäck (som det står på tröjorna) utan det blev minihandboll i Östergårdshallen ^^ haha. men det var faktiskt riktigt skoj ändå tycker jag. Mitt lag ko 2:a också, och det gör ju saken inte sämre, inte alls faktiskt! :)

Återkommer kanske senare, 
C:t säger puss så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0