Trrrrrrrrrrött !

      Som ett jävla as egentligen, och jag är rädd jag kommer träna ikv, men i morgon ska jag nog på yoga, hehe, jag har länge velat prova, så tänkte jag skulle ta tillfället i akt i morgon :) ^^
Tränat idag, eller jag var där i alla fall, jag gjorde inte mycket även om jag gjorde ett par mål på minihandbollen vi hade under träningen, haha ^^ jag är helt lam just nu,, vill bara hem och sova, kanske dricka en kopp te eller lite glass, åh, det skulle vart underbart måste jag säga! :)

Jag ska kanske också hjälpa till på nybörjarträningen ikväll, om jag pallar, kanske sticker dit och tittar på "di små" bara för att de är så söta och de ser ut att ha så skoj! Sen så ska jag försöka träna.
I MORGON HAR JAG INGEN SKOLA!! Och jag ska sova ut hade jag tänkt, underbart! Hela huset för mig själv förhoppningsvid från klockan 8,00. Förhoppningsvis är jag inte vaken då ^^ tror jag sticker till stan i morgon istället och beställer körlektioner, för då kan jag gå in på tygbutiken och se om jag hittar ngt tyg till min stol som jag fortfarnde inte fixat, suck! Jäjä...


Nu har jag lektion om 25 minuter, ska hinna till recpseptionen och hämta mina papper som jag ska lämna in som ska likna ett arbete, sedan så ska jag till skåpet och hämta alla mina grejer så jag kan cykla hem direkt sen så jag kan vila en stund, slipper ju åka till stan nu med innan träningen så det ska bli ganska så skönt!

Egentligen borde jag nog inte träna ikv... vi får se. Rasmus (W-T) kommer ju, så blir nog det ändå ^^ haha. Saknar faktiskt honom :)


jaja, ska sluta tjöta nu, Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0