Wiiiee :) ^^ inget alls ändå faktiskt

Fick äntligen mail som jag väntat på, och båda 2 dessutom, det gör en glad! :)

I morgon så är det skola mellan 10,00 och 16,30.... :'(
Sen så är det bara att komma hem där jag ska packa, ta något litet att äta, vänta in Rasmus och pappa och sen bege sig till... Skåne?... på en kurs. Riksfortbildning kallas den, vet inte exakt vad den innehåller, men det är i alla fall en judo-kurs. Ser faktiskt fram emot det lite grand :) Får la se om det går bra eller inte.

Tränade idag, gick ganska så bra, men ibland är jag en riktig jävla idiot och jag blir så jävla förbannad på mig själv att jag snart sprängs!!!! Inte direkt första gången, och jag vet vad och har en del att välja på svar till frågan varför? :O SUCK!!! jäjä..


Ganska glad nu i alla fall, snart sovdags ^^
pusshej




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0