Fast i en värld beroende av pengar

Ont i magen nu. lite för mycket att äta. Blev stekt fisk med ris och gurksås med ett par paprika-skivor, mums :)
Nu borde jag egentligen plugga på naturen eftersom vi har prov i det i morgon, men det är så jäkla tråkigt ''/ Ska snart, jag lovar (AA)
Öppet hus idag, skit tråkigt, inget folk alls.... men, var kanske en god gärning, vad vet jag(!?)
På tisdag har jag projektredovisningen så det måste jag egentligen sitta med nu med och göra klart allt, men jag gör det i morgon eftermiddag en stund och sen ska jag träffa Jullan vid tre eller något och sen på lördag så åker vi flickor till Gbg, ska bli ruskigt kul!! =)

Snackat med både Kim och Ellenor idag, myys, visa sms dock. Men skönt att höra att de lever och mår bra. Måste ses snart, jag saknar er båda!! <3
Puss så länge!


Kommentarer
bella

heej carrrro:D

2009-04-23 @ 22:29:27
URL: http://bellandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0