Hallå. Hallå. Gå. På. Tå.

God kväll på er.
Hoppas allt står bra till. Hemma nu, varit i Hylte lördag - måndag. Det har varit himmla mysigt. Har varit på utflykt till Kungsbacka, ute och myst och fixat i solen, träffat Elin & Kicki, kört fulla människor och haft det sådär som man ska ha det, bra. Har lov nu, och det är underbart, men som vanligt sitter jag och grubblar över hur kort det är fastän det bara har börjat än så länge. Är ledig både månsdag och tisdag nästa vecka också, fast jag är dock ledig varje månsdag nu framöver tills studenten! GOTT! Känner mig lite trött faktiskt, men ska försöka vara uppe någon timme till i alla fall, inte allt för länge för ska försöka komma upp tidigt i morgon så jag får saker gjort. Ska försöka träna, plugga, träffa Rasmus (kanske även Elin), städa snabbis på mitt rum, byta lakan etc... Hoppas på lite småfint väder också så kanske jag kan sätta mig ute en stund och njuta. Har inte varit uppe på mitt rum än, medvetet, orkar inte. Kommer inte riktigt ihåg hur jag lämnade det, och hörde innan att mamma hade varit inne där och ibland vet man inte hur folk lämnar det de kom till. Men det är bara att lära sig handskas med och hålla tummarna för det bästa. Jag höll på att glömma mina solglasögon i Hylte, jag hade kannp klarat mig utan dom kan jag meddela er. Det är en av mina topp-5 grejer <:)

KRAMAR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0