Hemam från storstaden Stockholm

Torsdag  - började färden exakt en timme efter planeringen (beräknat dock). Körde till Ljungby, sen stannade vi för kaffe och bulle. Blev att jag satte mig i baksätet och åt och drack. Tror att det blev lite för mycket kaffe och macke dock, jag vet inte... men Josefine och jag hoppade, skuttade, dansade, skrek, ljällde, lät och tog toner inte någon av oss viste fanns. Kom fram runt 5 tiden till mormor och morfar och tog det lugnt hela kvällen. De andra spelade lite kubb, jag tittade på.

Fredag - Josefine och jag tog oss till Stokholm city och gick runt där ett par timmar. Tog oss sedan till Bromma runt 3 tiden för att göra det vi skulle. Åkte hem med familjen som redan var där och vilade och lagade lite mat hemma hos mormor och morfar igen. Pratade en massa på kvällen och hade det riktigt trevligt.

Lördag - dags att åka hem igen. Mådde inte super så blev lite sovmorgon och trycka i sig frukosten (som vanligt dock). Kom iväg runt halv 12 tiden och stannade bara en gång på vägen hem, blev i Jönköping på A6. Kom hem och tog det lugnt. Kollade TV och chillade och sedan blev det att laga mat snabbt, blev jag som fick göra det, men inga problem för SuperCarro. Åt och glodde film hela kvällen sen snackade en snabbis med Jullan. Sen sov jag så sött :)

Söndag - idag, började med att sätta mig vid datorn här nere och plugga, måste för fan bli klar med projektarbetet snart, ska vara klart om två veckor nu nästan exakt, och jag vet inte riktigt vad det kommer att bli av detta......... dagen är inte slut ännu, mycket kan hände. Ska träna Kata sen och nu kolla lite tv, för pallar inte mycket mer. Plugga lite mer om en stund igen... HATAR SKOLAN =)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0