Kan man be om ett bättre väder?

Ja, kanske lite mindre blåst om det skulle vara riktig sommar, men för dagen, NEJ!
Det har varit kokhett och jag har älskat det, vilket jag tror många andra också gjort!
Nu ska jag tyvärr till judohallen och stänga in mig där i en och en halv timma på ett ungefär.
Sen hem och försöka plugga på geografin.
Fast först ska jag försöka komma ihåg att rätta mitt PA som min handledare har tittat igenom.
Det är fan ett kasst, man skriver ju bara samma på varje punkt, och hon säger att det är då jag gör rätt, jag fattar fan inte riktigt!! :S
Jaja, men jag måte till träningen nu, måste ju ha pappas väska med mig också, fast jag kör ju, så det gör la inget ;D

PUSS
jag ber om ursäkt för allt, 
jag bara orkar ingenting just nu. 
28 dagar kvar med skola, 
28 dagar kvar till betygen sätts 
40 dagar kvar till balen 
och 47 dagar kvar till studenten 
..... 
<3  



Kommentarer
Linnéa

Jag hade älskar regn och kyla de senaste dagarna då jag inte haft möjlighet att njuta då jag har suttit som fastklistad i en dator jävla PA!

2009-04-29 @ 21:55:32
URL: http://birnbo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0