"kuk eller fitta smakar lika gott i munnen" - Måns

Igår var en av de bästa dagarna någon sin och jag har umgåtts md några av de bästa gubbarna som existerar på denna planet. Först till Slottsmllan för att väntqa in vår fördtjänstbuss dagen till ära. Börjar med att Rasmus och Måns offrar min festis och kastar den som en amerikansk fotboll och Rasmus var rädd den skulle komma på bilen som Gary satt i och gå igenom fönstreet. Vi sa det att han inte är så stark, och han började lipa lite grand. Jag sitter fram vägen till Kristianstad, och jag tror jag ska vara ganska lycklig över detta faktiskt, haha. Tränade kata hela dagen och det gick fruktansvärt bra. Tror jag kommer döda Marko och jag tvingar honom att träna så här mycket. På väg hem satte jag mig där bak, på gott och på ont, men kul som fan var det. hem blev det att köra mig och tre grabbar till, pappa, Levander och Måns. Jag gjorde mig i ordning ochs en väntade vi alla med en gin och tonic i handen på att vi skulle ta oss till stan där vi skulle till Harrya och käka allihopa som varit med under dagen + Ference. Kom dit och det började som sagt som det alltid gör när både Rasmus och levander är med i samma rum. Jag kan inte förklara hur kul vi hade det, det var så kul att jag aldrig kommer glömma det! Måns och jag satt och snackade om folk vi hade gemensamt, vilket inte var så många dock. Lite senare ser jag henkrik gå in på toan. jag saäger detta till Levander och Rasmus och upp ut stolarna tillsammans med Måns flyger dom och in på toan. Ser Linus i baren och vinkar honom till bordet också. henkrik med flickvän sticker efter en lite stund eftersom de skulle äta hemma hos hans mamma, naww. Linu stannar kvar och det visar sig att han tränar inteför bamatör body building. Fy fan vad coolt, jag ska dit och titta med Måns om jag är hemma då. Så jävla grymt det ska bli. Måns kör oss på sin motorcykel dit då, helt underbart om det bli av. När gubbarna skulle dra sig hem stack Måns och jag ut på stan. Blev inte som var tänkt, vi hamnade på Asian place, men det blev bra där med. Träffade några stycken och sen så blev det ganska lugnt. Vi satt och snackade och hade det sjukt trevligt. asian stängde och vi började röra på oss hemmåt via Slottsmöllan där han har sin cykel som han senare cyklade hem på. Först gick han med mig hemmåt efter en kisse-paus. Och på tal om det, fy fan vad den människan kan kissa. Då menar jag inte långt, ofta eller något sådant, utan högt och med tryck. Jag kan inte förklara detta utan bilder, vilket vi har på en kamera som Levander just nu har hemma hos sig. Men bilden skall även hamna hos mig innan jag dör.

Det var en helt lycket dag som jag länge kommer minnas. Detta gäng går inte att beskriva med ord, de går bara att förstå genom att umgås och se dom. Stäng inte in dom i ett rum tillsammans, de dödar varandra till slut!!! :D
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0