Lördag

Lördag var helt enkelt sjukt kul, var på Stefans 40 års-kalar. Cyklade sit, sa nej till att köra hem folk men blev så ändå. Massa skitsnack, skratt, sång och dans. Sjukt kul man kan ha åt vissa mäniskor :)

Söndag var lugn, sov i min säng kvart i 6 på morgonen så blev att sov till ett någon gång. Sen kolla lite tv och sitta ute i solen med syster. Sen åka till Jullan som var mäktat trött kan jag ju lova. Dagen slutade hemma hos mig med grillat med min familj och lite tv. Kollade på en rolig film som innehöll en syskonskara på 18 barn. WOW säger jag ju bara, x) Somnade tidigt på kvällen och tog det lugnt.

Måndag kommer jag inte ihåg vad jag gjorde just nu x)

Tisdag åkte till Holm med mamma och pappa, stod på ranschen och slog ett par bollar. Sen åkte jag hem och sedan vidare till Wallentin. Var hos henne en snabbis och sen kom jag med det braiga förslaget att åka till Tylösand och lägga oss på en filt, vilket vi också gjorde. Jätte mysigt var det att ligg i solen i det varma sanden för första gången detta året! Sedan tog vi oss en tripp till Möllegård och åt lite god glass. Sedan påväg hem. Hämtade min cykel hos Stefan sen lördagen, eller mamma cykel var det ju faktiskt. Hemma och tog det lugn och åt gott och sedan körde jag iväg till lilla Helena. Kollde datorn, tog en promenad och kollade en film, sen bar det hemmåt för att sova gott.

Idag försov jag mig, så setat och pluggat på idrottspsykologin som ska vara inne i morgon och som alldeles snart är klar!! ÄNTLIGEN!!
Har två lektioner idag och sen ska jag hem igen och plugga så mycket jag bara kan. Kata klockan 5 och sen kanske lite mer träning efter den är slut klockan 6. Sen hem och plugga och vila igen.

Torsdag åker man till Stockholm med familjen. Jag hoppas på att få köra så jag slipper sitta där bak och trängar x) haha, fan vad bra jag är ibland ;D Kommer hem Lördag kväll någon gång. Sedan plugga som ett as påsöndag och måndag!!! =/

PUSS, måste göra mig i ordning nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0