mycket svart och lite till, och på det mycket helg





Helenas skånekompisar kommer idag. det ska bli sjukt kul att träffa dom, Helena är glad, glad, glad, haha, inte konstigt dock! :) Ska hämta dom på stationen sen tror jag, ska ha båda hennes bilar, får hämta den ena sen, jaa... aja, vi löser det sen skulle jag tro. Så det blir festa ikväll, ruksigt kul ska det bli! :D
Sen i morgon blir det att ta bussen till Hylte, måste ta 9 bussen från mig härifrån.... på morgonen.... Sen så ska jag följa med Jullan till Kungsbacka, antingen sova över där eller åka tillbaka till Hylte. Elin pratade om fest.. hmm... JAG ÄR PÅ! ;D Sen så blir det att träffa Elin lite grand, Kicki kanske och vem vet vilka man råkar sig på där uppe.

Måste egentligen plugga, ska nog göra det, för det är inte jätte mycket kvar nu. Ska till religionen sen och redovisa. Shit, måste packa klart för helgen, för jag kan ju nätt och jämt lova att jag inte kommer packa på lördag morgon, hahah!! Antagligen blir det att gå hem i natt också, och alla vet ju hur det går för Carro då. Men jag kanske kan cykla, cyklen står ju faktiskt hos Rasmus. Ska ta mig ett snack med den dära och se vad han har att säga dagen till ära. han svarade ju inte igår när ja ringde den lilla token. Saknar nig den dära, vad an, inte hört av honom på jääätte länge nu. VAKNA NU!! :)

Hunden hade varit och ätit på innehållet i min papperskorg igår när jag var och pantade, så nu har hon fjäskat gris till mig sen dess. haha. Fast hon slutar nog snart när hon märker att jag inte är arg på henne längre. Det är ganska härligt. Nu när man haft Ellie i snart två år så märker man verkligen hennes  personlighet, och hon är helt underbar, inte helt olik mig..........


PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0